فرماندار شهرستان بوکان:

وظیفه ما در برابر مردم خدمت و نوکری است

به گزارش موکریان آنلاین؛ صبح امروز پنج‌شنبه ۹ دی ماه ۱۴۰۰ مراسم تودیع و معارفه فرماندار بوکان در سالن شهید رجایی فرمانداری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد. باباخان اسکندری فرماندار جدید شهرستان بوکان در سخنان خود گفت: وظیفه ما در قبال این مردم غیر از خدمت و غیر از نوکری چیز دیگری […]

به گزارش موکریان آنلاین؛ صبح امروز پنج‌شنبه ۹ دی ماه ۱۴۰۰ مراسم تودیع و معارفه فرماندار بوکان در سالن شهید رجایی فرمانداری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

باباخان اسکندری فرماندار جدید شهرستان بوکان در سخنان خود گفت: وظیفه ما در قبال این مردم غیر از خدمت و غیر از نوکری چیز دیگری نیست و این محقق نخواهد شد مگر اینکه ما بیاییم و دست در دست هم با وحدت و‌ استفاده از تمام ظرفیت‌ها، پتانسیل‌های ظرفیت پخش خصوصی و دولتی، استفاده از آرا و اندیشه نخبگان؛ عالمان و دانشگاهیان و اعضای شورای‌های شهر و روستا استفاده کرد.

اسکندری در ادامه افزود: انشالله برنامه بنده این خواهد بود که به بهترین نحوه از این ظرفیت‌ها برای توسعه و آبادنی و پیشرفت شهرستان استفاده کنیم، تا مردم بزگوار بوکان شیرینی کارگزاران و خدمتگزاران خود را در دولت سیزدهم احساس کنند.

فرماندار دولت سیزدهم اظهار داشت: به مدیران بزرگوار عرض می‌کند که بنده خود را وقف خدمت به مردم کرده‌ام چون این توصیه‌ی بردار بزرگوارم آقای معتمدیان به من بوده است.

وی بیان کرد: اولین توصیه استاندار به بنده این بوده است که جناب اسکندری انتظار از شما خدمتگزاری به مردم؛ رضایت مردم و درب اتاق بر روی مردم باز باشد.

باباخان اسکندری گفت: ما بالا دست مردم نیستیم؛ ما ارباب مردم نیستیم و خادم مردم هستیم. انتظارم از مسولین این است که آستین خدمت به مردم را بالا بزنند و به مردم خدمات رسانی بهتری انجام دهند.

وی در پایان اشاره کرد: من مخالف بنر نویسی تبریک و دسته گل آوردن هستم و پول آن را جمع کنند و در آینده برای خانه سالمندان استفاده شود.