رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان:

رئیس فدراسیون همگانی از من معذرت‌خواهی کرد | بوکان در لیگ تندرستی امسال شرکت نکرده است!

رییس اداره ورزش و جوانان در پیامی در مورد هجمه‌ها و واکنش‌های عده‌ای انگشت شمار با اهداف خاص در فضای مجازی در خصوص رتبه‌بندی لیگ تندرستی سال ۱۴۰۰ شفاف سازی کرد.

به گزارش موکریان آنلاین از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بوکان، رییس اداره ورزش و جوانان در پیامی در مورد هجمه‌ها و واکنش‌های عده‌ای انگشت شمار با اهداف خاص در فضای مجازی در خصوص رتبه‌بندی لیگ تندرستی سال ۱۴۰۰ شفاف سازی کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است؛

بدینوسیله به استحضار مردم فهیم شهرستان بوکان می رساند، با توجه به کسب رتبه دوم کشوری شهرستان بوکان و رتبه سوم استان آذربایجان غربی در لیگ تندرسی سال ۱۳۹۹ و بدنبال کم توجهی فدراسیون همگانی جمهوری اسلامی ایران به شهرستان‌های دارای رتبه برتر و همچنین حضور اینجانب در محضر اقای اشتری (رییس هیات ورزش های همگانی استان) در مراسم تجلیل از شهرستان های برتر، کم لطفی و‌کم توجهی غیر قابل قبول فدراسیون ورزش‌های همگانی واکنش تند بنده را به دنبال داشت.

بنده در همان روز اعلام کردم که رقابت منصفانه نیست و شهرهای چند هزار نفری مانند بوکان نباید با کلان شهرهای چند میلیون نفری با هم در رقابت باشند که با این وجود بوکان رتبه دوم کشور را کسب کرده بود ولی در زمان تجلیل نامی از این شهرستان برده نشد و با کمال تعجب شهرهای با رتبه سوم تا بیستم به جایگاه فراخوانده و تندیس اهداء گردید و اسامی شهرها خوانده شد ولی نامی از شهرهای بوکان و میاندوآب ( که بوکان دوم و میاندوآب سیزدهم ایران را کسب کرده بودند) برده نشد و فقط از استان های برتر تجلیل بعمل آمد و تندیس بوکان همراه کاپ سومی استان به آقای اشتری اهداء گردید بدونه اینکه نامی از بوکان یاد شود و بنده همچنان منتظر بودم.

در واکنش به این عمل فدراسیون همگانی بنده به رئیس فدراسیون اعتراض نمودم و با و وساطتت آقای اشتری و معذرت خواهی رئیس فدراسیون به اینجانب کاپ استان و تندیس بوکان بوسیله رییس فدراسیون اهداء گردید و در این زمان بنده اعلام کردم که شهرستان بوکان دیگر حاضر به شرکت در لیگ تندرستی سالهای آتی نمی باشد.
همچنین رئیس هیات همگانی قبلی بوکان فقط برای خود و دو نفر از نزدیکان خود تقدیر نامه از فدراسیون گرفته اند و برای ۵۰ نفر از مربیان و دبیران تربیت بدنی لوحی از فدراسیون هیات های همگانی صادر نشده و بنده برای هیات همگانی استان نامه ارسال نموده و خواستار لوح تقدیر از فدراسیون برای مربیان و معلمان تربیت بدنی شدم و تا حالا اقدامی از طرف آنان صورت نگرفته است.
متاسفانه یک نفر چندین ویدیو را امسال در سامانه ثبت کرده و همچین مقاصد کثیفی را در نظر داشته برای تخریب هیات جدید و این ۱۷ ویدئو ارسال شده بدونه هماهنگی بوده و صوری تلقی می شود و به هیچ یک از مربیان بوکان جهت شرکت در لیگ امسال ابلاغ نشده است و بوکان امسال در این لیگ شرکت نکرده است.
در دو هفته گذشته به دعوت هیات همگانی استان در جلسه ای با سایر شهرستان ها بنده اعلام نمودم که بوکان در لیگ امسال حضور نخواهد داشت.
شایان ذکر است که از طرف مدیر کل محترم آقای پور ایراندوست و آقای اشتری ریاست محترم هیات همگانی استان تقدیر نامه برای ۵۰ مربی و دبیران تربیت بدنی ارسال شده و هیچ وجهی برای هدیه به بوکان پرداخت نشده است و ما همچنان منتظر دریافت لوح های فدراسیون برای ۴۷ مربی و دبیران تربیت بدنی هستیم چراکه فقط برای سه نفر لوح ارسال شده است.
از رئیس هیات همگانی بوکان آقای محمد مقصودی نهایت تقدیر و تشکر به عمل می آید و فعالیت های هیات همگانی چشم گیر است و حتی قبلا قادر به برگزاری یک کلاس مربیگری آمادگی جسمانی نبودن که بعد از سه سال انتظار مربیان به تازگی آقای مقصودی این دوره را در بوکان احیاء نموده است.