ضبط و میکس آهنگ «پیامبر بخشش» با صدای پيام عزيزى در ترکیه به پایان رسید

منصور جهانی ـ ضبط، میکس و مسترینگ آهنگ «پیامبر بخشش» به خوانندگی و آهنگسازی پیام عزیزی و با تنظیم فردین لاهورپور در شهر استانبول ترکیه به پایان رسید و در روز مبعث حضرت رسول اكرم (ص) منتشر ‌می‌شود.

به گزارش موکریان آنلاین، آهنگ «پیامبر بخشش» به خوانندگی و آهنگسازی پیام عزیزی، با تنظیم فردین لاهورپور، با شعر شیوا فضل‌علی، به سفارش «ستاد ملی صبر» (صلح، بردباری و رضایت) و با هنرنمایی نوازندگان سرشناس و چیره‌دست ارکستر ترکیه‌ در روزهای گذشته در این کشور به پایان رسید و بعد از اتمام مراحل میکس و مسترینگ آمده شده است و در روز مبعث حضرت رسول اكرم (ص) رونمایی و منتشر ‌می‌شود و در اختیار علاقمندان به موسیقی در سراسر کشور قرار می‌گیرد.
پیام عزیزی خواننده موسیقی عرفانی کشور، که تاکنون آهنگ‌های تأثیرگذار و ماندگاری را خلق کرده و در اختیار علاقمندان قرار داده است، با خواندن آهنگ «پیامبر بخشش»؛ به دنبال اهداف ارزشمندی همچون؛ برقراری صلح، برادری، بخشش، رأفت، مهربانی، نیکوکاری و … در جامعه است تا مردم، زندگی بهتری را در کنار هم داشته باشند، چون الگوی همه این صفات نیکو، حضرت محمد (ص) است و مردم باید، پیامبر بخشنده را الگوی خود قرار دهند.
در اوایل هفته آینده، كليپ این اثر موسیقایی نیز به کارگردانی مقداد مؤمن‌نژاد فیلمبرداری می‌شود و در روز مبعث حضرت رسول اكرم (ص) از طریق رسانه‌های گروهی، سایت‌های معتبر موسیقی و فضای مجازی پخش می‌شود.
پیام عزیزی برای ترویج امر پسندیده و نیکوی بخشش، آزادی زندانیان غیرعمد، صلح و صفا در جامعه و … آهنگ «پیامبر بخشش» را با همکاری تعدادی از نوازندگان سرشناس موسیقی ترکیه خوانده است.