امام جمعه سنندج:

رفع دغدغه اشتغال جوانان در اولویت دولتمردان باشد

امام جمعه سنندج گفت: انتظار داریم دولتمردان برای کاهش بیکاری جوانان کردستانی تمام تلاش خود را به کار گیرند.

به گزارش موکریان آنلاین؛ ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: شهدای ما پیام شجاعت و استقامت و صبر را به جهانیان دادند و هیچ دشمنی به خودش جرأت نمی دهد به این آب و خاک طمع کند.
وی افزود: سفر دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به کردستان نشان دهنده این است که مبحث وحدت توسط مسئولان نظام در ایران اسلامی بسیار جدی گرفته می شود و تا این وحدت باشد سنگر مستحکم ملت ایران با قابل شکستن نیست.
وی ابراز امیدواری کرد که همه کشورهای اسلامی از آتش فتنه دور باشند و جهان اسلام برای مقابله با توطئه های دشمنان متحد شوند.
امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: مردم کردستان دغدغه های بسیاری در حوزه معیشت و اشتغال جوانانشان دارند که انتظار می رود دولتمردان در این خصوص اقدام جدی نمایند.
وی افزود: رفع دغدغه اشتغال جوانان کردستانی باید اولویت دولت سیزدهم باشد و برای کاهش این دغدغه خانواده های کردستانی چاره ای اساسی اندیشیده شود.
امام جمعه سنندج در پایان سخنان خود از امنیت و آرامش موجود در جامعه به عنوان نعمت بزرگی یاد کرد که باید همه برای حراست از این نعمت بزرگ احساس مسئولیت کنند.