چهار فيلم ايرانی در جشنواره بین‌المللی «هايكو» در کشور هلند به نمايش در مى‌آیند

منصور جهانی ـ جشنواره بین‌المللی «هایکو» در کشور هلند، در بخش فیلم‌های با نگاه شاعرانه، 4 فيلم ايرانی را به صورت آنلاين به نمايش در مى‌آورد. علاقمندان از طریق ‌سایت جشنواره، می‌توانند فیلم‌ها را ببینند و رأی خود را اعلام کنند.

به گزارش موکریان آنلاین، جشنواره بین‌المللی «هایکو» Haiku با دبیری «محمد الأمین» Mohammad Amin شاعر عراقى مقیم هلند و با هدف گسترش رابطه شعر و سینما و ایجاد فرصت‌های جدیدی براى زبان مشترک بین شعر و سینما در روزهای ۱۹ و ۲۰ آذر ماه جاری (۱۰ و ۱۱ دسامبر ۲۰۲۱) به صورت برخط و آنلاین در شهر لاهه در کشور هلند برگزار مى‌شود و در این رویداد هنری ۴ فيلم ايرانی به نمایش در می‌آیند، که عبارتند از: «فاصله اجتماعی» به کارگردانی كاوه معين‌فر، «مهاجران» به کارگردانی مسعود احمدی، «آساک» به کارگردانی مهدی زمانپور کیاسری و «سایه‌های سنگین کلاغ» به نویسندگی و کارگردانی بهنام اسداللهی.
در جشنواره بین‌المللی «هایکو» در مجموع، ۱۰ فیلم برای علاقمندان به سینما به صورت آنلاين به نمايش در مى‌آیند؛ که ۴ فيلم از کارگردانان ايراني و ۶ فيلم ديگر هم از کارگردانان کشورهای ژاپن، اوكراين، ايتاليا، الجزاير، يونان و كانادا هستند.
در این رویداد هنری، «جایزه تماشاگران» به بهترین فیلم نیز اهدا می‌شود و علاقمندان و مخاطبان آثار سینمایی می‌توانند از طریق وب‌سایت جشنواره به آدرسwww.laaktheaterthuis.nl/nl/haiku-festival به تماشای فیلم‌ها بنشینند و نظر و رأی خود را اعلام کنند که در روز اختتامییه جشنواره بين‌المللي «هايكو» برنده این جایزه هم اعلام خواهد شد.

برای اطلاع بیشتر:
https://www.laaktheaterthuis.nl/nl/haiku-festival

مدیریت روابط عمومی جشنواره بين‌المللی «هايكو».