دبیر جشنواره اتودهای نمایشی بوکان:

جشنواره اتودهای بوکان، ظرفيت سراسری شدن را دارد

با وجود اينکه نمايش‌ها صحنه‌ای بود، اما تا اتمام نمايش اخرين کار، سالن مملو از مخاطب و تماشاگر بود که جا دارد از مردم هنردوست بوکان و شهرهای همجوار تقدير و تشکر ويژهاي داشته باشم که با حضور در اين جشنواره، حامي هنرمندان بودند.

به گزارش مکریان بوکان آنلاین، دبير نخستين جشنواره اتودهاي نمايشي شهرستان بوکان در گفت وگو با بوکان آنلاین در خصوص برگزاری جشنواره گفت: ديروز اولين روز جشنواره بود که خدا را شکر مورد استقبال مردم شريف بوکان قرار گرفت. با وجود اينکه نمايش‌ها صحنه‌ای بود، اما تا اتمام نمايش اخرين کار، سالن مملو از مخاطب و تماشاگر بود که جا دارد از مردم هنردوست بوکان و شهرهای همجوار تقدير و تشکر ويژهاي داشته باشم که با حضور در اين جشنواره، حامي هنرمندان بودند. همچنين تشکر ميکنم از اعضاس تيم رسانه‌ايتان که با پوشش عالی خبری، اين جشنواره را به سراسر ايران مخابره نموديد.

کاوه محمدزاده افزود: جا دارد از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربايجان غربی، شخص مديرکل، معاون و رئيس اداره امور هنری تقدير و تشکر کنم که به راستی با روی کارآمدن آنان اين فضا مهيا شد و اين امکانات برای برگزاری جشنواره تامين شد و به همين دليل است که اعتماد سازی صورت گرفت و ما توانستيم چندين جشنواره برگزار نماييم.

محمدزاده ادامه داد: جا دارد از نماينده مردم شريف بوکان حاج انور حبيب‌زاده تقدير و تشکر کنم که واقعاً براي اين جشنواره يکي از پايه‌های اصلی بودند همچنين از فرماندار بوکان، مخصوصاً معاونت فرمانداری که به راستی همکاری و همراهي تمام را با مجموعه برگزار کننده فستيوال را داشتند و نيز اداره فرهنگ و ارشاد که خود باني اين جشنواره بودند و در برگزاری اين مراسم سنگ تمام گذاشتند، همچنين از تمامی مسئولين خصوصاً اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری بوکان و آموزش و پرورش شهرستان که در تامين امکانات و زيرساخت‌ها نهايت کمک و همراهی را داشتند.

وي افزود: به عنوان عضو شورای سياستگذاری و دبير اين جشنواره در آيين اختتاميه امروز، يک مطالبه از شخص مدير کل فرهنگ و ارشاد استان اسلامي آذربايجان غربي دارم که اين جشنواره، هرسال برگزار شود و اين جشنواره از سطح شهرستانی به استانی و در سال‌های آتی به سراسری تبديل و برگزار شود.