قاسمی‌پور در دیدار با استاندار جدید کردستان:

سرعت بخشیدن به ریل توسعه کردستان الزامی است

رییس مجمع نمایندگان استان کردستان گفت: استاندار جدید کردستان واژه محرومیت را با سرعت بخشیدن به ریل توسعه کردستان از ادبیات سیاسی- اجتماعی، حذف کند.

به گزارش موکریان آنلاین؛ شیوا قاسمی‌پور به همراه مجمع نمایندگان استان در اولین دیدار با استاندار منتخب استان کردستان ضمن تبریک انتخاب ایشان در هیئت دولت، با بیان اینکه اجرای عدالت و رفع تبعیض از اهداف اصلی استانداری باشد،گفت: سال‌هاست که مردم برخی‌ از شهرهای استان کردستان از عدم توجه و تعریف پروژه‌های توسعه‌ای به‌ویژه در شهرستان “سروآباد” گله‌مندند که می طلبد دولتمردان با رویکردی جدید توام با نیروهای انسانی جوان؛ زمینه توسعه همه‌جانبه استان کردستان را فراهم نمایند.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با برشمردن برخی از چالش‌ها و دغدغه های مردم مریوان و سروآباد از جمله دریاچه زریبار، راه‌های روستایی، مرز باشماق، جاده‌های مواصلاتی، عدم بهره برداری از سد گاران و… خواستار ایجاد تعامل و همگرایی استانداری با مدیران کل، فرمانداران و روسای ادارات جهت حل مشکلات و‌ مطالبات مردم شد و تصریح کرد: امید می‌رود با انتخاب مدیران خدوم‌، توانمند و با اعتقاد به کار جهادی شرایط مناسبی برای توسعه زیرساخت‌های استان و شهرستان‌های مریوان و سروآباد اتفاق افتد که قطعا این مهم با اتحاد، مدیریت انقلابی و حمایت‌های همه‌جانبه نمایندگان مجلس، امکان‌پذیر است.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود در انتصاب معاونین، مدیران کل و فرمانداران از ظرفیت‌ نیروهای اهل سنت به‌صورت ویژه استفاده شود.

وی در پایان یادآور شد: استاندار جدید کردستان با رویکرد توزیع عادلانه فرصت‌ها گام مهمی در راستای توسعه شهرهای استان کردستان بردارد و واژه محرومیت را با سرعت بخشیدن به ریل توسعه کردستان از ادبیات سیاسی – اجتماعی، حذف کند./