فرماندار بوکان اعلام کرد؛

به موضوع استخدامی‌های بدون ضابطه ورود کرده‌ایم | با متخلفان برخورد می‌کنیم

فرماندار بوکان در جلسه شورای اداری شهرستان در خصوص استخدامی‌های بی ضابطه واکنش نشان داد

به گزارش موکریان آنلاین؛ فرماندار بوکان در جلسه شورای اداری شهرستان در خصوص استخدامی‌های بی ضابطه واکنش نشان داد و بیان کرد: مسئولان ادارات نباید حق جوانان را ضایع کنند و کسانیکی چندین سال است درخواست داده‌اند و منتظر این هستند که در اداره‌ای بکارگیری شوند نباید مورد ظلم واقع شوند.

باباخان اسکندری ادامه داد: ما به شدت با مدیرانی که حق جوانان شهرستان را ضایع کنند برخورد خواهیم کرد و در حال حاضر هم چندین نفر را مأمور بررسی این مهم کرده‌ایم.

پ.ن:
در دو سال گذشته جریان قدرت حاکم بر بوکان با عناوین مختلف اقدام به استخدام اعضای ستاد انتخاباتی خود در ادارات شهرستان کرده‌اند که این عین دخالت در امور دیگر ادارات و قوه‌های دیگر است و متاسفانه گویا انور حبیب‌زاده بوکانی به عنوان نماینده بوکان به فرمایشات مقام معظم رهبری توجهی ندارد و همچنان به دخالت در امورات ادارات مشغول است.

انتظار می‌رود شورای محترم نگهبان از هم اکنون این موارد را در نظر داشته باشد، تا افرادی که خادم ستاد انتخاباتی خود هستند را با کسانی که خادم مردم و نظام هستند جدا سازد و این همه هزینه برای حاکمیت نتراشند.

چون مطمئنا مردم، این بی‌عدالتی‌هایی که از سوی افرادی معلوم‌الحال صورت می‌گیرد را از چشم دولت و نظام می‌بینند و باید با این افراد برخورد قاطع صورت گیرد.