با انتشار یک اطلاعیه؛

اتمام حجت دادستان بوکان با آرایشگران زنانه

با توجه به اینکه انتشار تصاویر غیراسلامی از مصادیق اعمال مجرمانه به حساب می‌آید، لذا با متصدیان واحدهای صنفی متخلف از طریق ارگان‌ها و ادارات مربوطه برخورد قانونی به عمل می‌آید.

به گزارش موکریان آنلاین؛ اتاق اصناف و اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان بوکان اعلام کرد: به اطلاع کلیه متصدیان واحدهای صنفی آرایشگران زنانه می‌رساند، بنا به دستور دادستانی محترم شهرستان بوکان، انتشار تصاویر با پوشش‌های مبتذل و غیراسلامی، در فضای مجازی (اینستاگرام،تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی) ممنوع می‌باشد.

با توجه به اینکه انتشار تصاویر غیراسلامی از مصادیق اعمال مجرمانه به حساب می‌آید، لذا با متصدیان واحدهای صنفی متخلف از طریق ارگان‌ها و ادارات مربوطه برخورد قانونی به عمل می‌ آید.

چندی پیش نیز دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی غز تذکر جدی دادستان بوکان بابت بی‌حجابی به بانوان عضو شورای این شهر خبر داده بود.

حجت الاسلام بهنام دلریش در این باره تصریح کرده بود؛ ستاد احیای امر‌‌به‌معروف‌ونهی‌ازمنکر آذربایجان‌غربی به طور جد پیگیر این موضوع بوده و یک دیدگاه مطالبه‌گری در خصوص رعایت حجاب اسلامی در جلسات شورای اسلامی شهر بوکان را دارد تا این روند اصلاح شود.