سخنران ستاد جلیلی، سینه چاک پزشکیان شد! | آقای ذاکر تفرقه افکنی را پایان دهید

موکریان آنلاین | صبح امروز سیدسلمان ذاکر نماینده مردم شریف ارومیه در نطق خود در صحن مجلس برای چندمین بار در چند روز گذشته به نماینده بوکان حمله کرد و وی را به دخالت در ترکیب کابینه و قوم‌گرایی متهم کرده است.   ذاکر در ایام انتخابات ریاست جمهوری در مجالس و ستاد آقای جلیلی […]

موکریان آنلاین | صبح امروز سیدسلمان ذاکر نماینده مردم شریف ارومیه در نطق خود در صحن مجلس برای چندمین بار در چند روز گذشته به نماینده بوکان حمله کرد و وی را به دخالت در ترکیب کابینه و قوم‌گرایی متهم کرده است.

 

ذاکر در ایام انتخابات ریاست جمهوری در مجالس و ستاد آقای جلیلی سخنرانی می‌کرد و بر علیه طیف مقابل شعار می‌داند، اما بعد از ناکام ماندن در انتخابات ریاست جمهوری وی به صف مجاهدان پوشالی شنبه پیوست و امروز تمام قد از کابینه و دولت پزشکیان دفاع کرد و در قامت وکیل مدافع دولت چهاردهم از خود رونمایی کرد و از نماینده بوکان گلایه کرد.

 

بعد از آنکه دکتر عثمانی به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی از سوی دیگر نمایندها انتخاب شد و سیطره آقایان کم‌رنگ شد؛ موضع‌گیری‌های قابل تامل ذاکر شروع شده است و این موضوع خود یک یادداشت جدا می‌طلبد.

 

آقای ذاکر اگر دم از دولت وفاق ملی می‌زنید پس لطفاً از مدیران اهل‌سنت و نخبگان کورد در برای گرفتن و سپردن پست‌های مدیریتی در استان آذربایجان غربی دفاع کنید و آن‌ زمان ادعا کنید که قوم‌گرا نیستید و وفاق ملی از همه چیز مهم‌تر می‌دانید

 

ضمناً جناب ذاکر؛ اهل‌سنت و کوردها اهل کشور زیبای ایران هستند و پیگیری مطالبات و حقوق اجتماعی آنان را نمی‌توان قوم‌گرایی خواند.

 

پ.ن:عکس مربوط به حضور ذاکر در ستاد آقای جلیلی می‌باشد.