روزی که عثمانی صدای ۱۵ میلیون نفر اهل سنت شد

موکریان آنلاین | دکتر محمدقسیم عثمانی نماینده مردم فهیم بوکان صبح امروز در جلسه رأی اعتماد به وزرای دولت چهاردهم به عنوان منتقد از کابینه پیشنهادی دولت پزشکیان به شدت انتقاد کرد و از عدم وفای به عهدهای دکتر پزشکیان در دوران انتخابات ریاست جمهوری گلایه کرد و از نادیده گرفتن نخبگان اهل سنت و […]

موکریان آنلاین | دکتر محمدقسیم عثمانی نماینده مردم فهیم بوکان صبح امروز در جلسه رأی اعتماد به وزرای دولت چهاردهم به عنوان منتقد از کابینه پیشنهادی دولت پزشکیان به شدت انتقاد کرد و از عدم وفای به عهدهای دکتر پزشکیان در دوران انتخابات ریاست جمهوری گلایه کرد و از نادیده گرفتن نخبگان اهل سنت و ملت کورد و زنان سخن گفت.

 

در تمام ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی هیچ نماینده‌ای در خصوص حذف و نادیده گرفتن نخبگان اهل سنت و کوردها سخن نگفته بود ولی امروز دکتر عثمانی به خوبی توانست صدای ۱۵ میلیون نفر اهل سنت در ایران باشد که برای اولین بار در مهم‌ترین تریبون کشور از نادیده گرفتن حق و حقوق این مردم به شدت گلایه کرد.

 

نمایندگان فراکسیون اهل سنت مجلس که باید پاسدار هویت خود باشند تاکنون روزه سکوت گرفته‌اند و از حق مسلم جامعه اهل سنت دفاعی ننموده‌اند و فقط در زمان انتخابات لب به سخن گفتن می‌گشایند!

 

دکتر عثمانی بارها نشان داده است که زبان گویای ملت کوردستان و اهل سنت کشور است و کمتر نماینده‌ی مجلسی در این مسیر مهم سخن گفته است.

 

باشد که دیگر نمایندگان کورد و اهل‌سنت مجلس شورای اسلامی در این مسیر حق‌خواهی و مطالبه وفای به عهد دولت پزشکیان سخن بگویند و روزه سکوت بشکنند کمااینکه هنوز نمایندگان مردم استان کوردستان در مجلس شورای اسلامی در این مورد هیچ واکنشی نشان نداده‌اند!