سیدسلمان ذاکر؛

درخواست حق و حقوق اجتماعی، سهم‌خواهی قومی نیست! | سهم‌خواه شما هستید

موکریان آنلاین | به‌دنبال نطق دکتر محمدقسیم عثمانی به عنوان یکی از مخالفان کابینه پیشنهادی دکتر پزشکیان و بازتاب فوق‌العاده آن در رسانه‌های داخلی و خارجی، سیدسلمان ذاکر در سخنانی نسنجیده، نطق و خواسته‌های نماینده بوکان را قوم‌گرایه خواند و اظهار داشته که انتقادات دکتر عثمانی سهم‌خواهی قومی بوده است!   لازم است به نماینده […]

موکریان آنلاین | به‌دنبال نطق دکتر محمدقسیم عثمانی به عنوان یکی از مخالفان کابینه پیشنهادی دکتر پزشکیان و بازتاب فوق‌العاده آن در رسانه‌های داخلی و خارجی، سیدسلمان ذاکر در سخنانی نسنجیده، نطق و خواسته‌های نماینده بوکان را قوم‌گرایه خواند و اظهار داشته که انتقادات دکتر عثمانی سهم‌خواهی قومی بوده است!

 

لازم است به نماینده مردم شریف ارومیه یادآوری کنیم دوران نادیده گرفتن حقوق اجتماعی و سیاسی یک ملت یا قوم مثل کوردها و اهل سنت پایان یافته است و کسانیکه مثل شما تمامیت‌خواه و انحصارجو هستند به دنبال سهم‌خواهی‌اند نه فردی که مطالبه ۱۵ میلیون نفر را از تریبون رسمی مجلس اعلام می‌دارد.

 

قوم‌گراها افرادی هستند که از تعداد ۳۹ پست مهم سازمانی و اداری سطح استان آذربایجان‌غربی(ادارات کل) نگذاشتن و نمی‌گذارند که هیچ فرد و کارمند کورد و اهل‌سنت در این جایگاه‌ها(مدیرکل) نقشی نداشته باشند!هر وقت در جلسه‌ای شما ادعا کرده‌اید که چرا از ظرفیت نخبگان هم استانی کورد و اهل‌سنت‌تان در مدیریت استان استفاده نمی‌شود آن وقت سخن بگوید و سینه جلو آورید!

 

آقای ذاکر شما که عضو حامیان سرسخت و دو آتیشه قالیباف و جلیلی بودید! چه شد که یک شبه به مجاهدان پوشالی و مجاهدان روز شنبه تغییر چهره و موضع دادید؟ و وکیل مدافع پزشکیان شدید؟!

 

آقای ذاکر اگر شما؛ انسانی خداشناس؛ عادل و راستگو هستید، این گوی و این میدان، بسم الله! در چند هفته آتی مطمئناً تغییرات به سطح استانداری‌ها و ادارات کل استان آذربایجان غربی می‌رسد؛ انتظار داریم به صورت شفاف حمایت خود را از نخبگان کورد و اهل سنت که جزو هم استانی‌های خودتان هستند انجام دهید، در غیر این صورت شما هم یک منفعت‌طلب و یک قوم‌گرا هستید.

 

لطفا هنگام سخن گفتن چشم‌هایتان را باز کنید و با چشم بسته سخن نگویید.

 

یادتان نرود سلطان… .