تجهیز سینمای بوکان توسط سینماشهر با پیگیری مدیریت سینما

موکریان آنلاین | سالن سینمای شهرستان بوکان متعلق به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی توسط سینماشهر به پیشرفته‌ترین دستگاه پخش فیلم تجهیز شد. به گزارش روابط عمومی سینما بوکان، پس از نامه‌نگاری و تلاش‌ها و پیگیری‌‌های فراوان «ناصر رحیمی» مدیر و بهره‌بردار سینما بوکان در راستای بهینه‌سازی و حمایت از ارتقای […]

موکریان آنلاین | سالن سینمای شهرستان بوکان متعلق به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی توسط سینماشهر به پیشرفته‌ترین دستگاه پخش فیلم تجهیز شد.

به گزارش روابط عمومی سینما بوکان، پس از نامه‌نگاری و تلاش‌ها و پیگیری‌‌های فراوان «ناصر رحیمی» مدیر و بهره‌بردار سینما بوکان در راستای بهینه‌سازی و حمایت از ارتقای فناوری تجهیزات سمعی و بصری سالن‌های سینما و نمایش فیلم، به همت مؤسسه سینماشهر، ارتقای دستگاه سرور پخش حرفه‌ای فیلم با فرمت ۴k و تصویر لیزری صورت گرفته و به زودی در این سالن پرده بزرگ اکران استاندارد سینمایی هم نصب خواهد شد.

با نگاه عدالت‌محوری در مؤسسه سینماشهر، نهضت تجهیز و نوسازی سینماها ادامه دارد و سینمای شهر بوکان با همکاری دلسوزانه و دستور «هاشم میرزاخانی» مدیرعامل مؤسسه سینما شهر و حمایت «هادی منصوری» مدیر امور سینماهای مؤسسه سینما شهر و همراهی «شاهین طالبی» مسئول واحد امور سینماهای مؤسسه سینماشهر و «پارسا شیبانی» مدیر امور فنی این مؤسسه تجهیز شده است.

سالن سینما بوکان مجوز سامانه مدیریت فروش و اکران سینما «سمفا» را برای پیوستن به چرخه اکران سینمای کشور اخذ کرده و همچنین فروش آنلاین بلیت را در سامانه رسمی آی تیکت برای توسعه فرهنگی و خدمات‌رسانی بهتر به مخاطبان گرامی اجرا خواهد کرد.