وزیر فرهنگ در آئین تکریم و معارفه:

استقبال رئیس‌جمهور از برگزاری جلسات با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه | فرهنگ و هنر ایران، مزیت ما در گذشته و زمان حال است

سید عباس صالحی گفت: رئیس‌جمهور از برگزاری جلسه با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استقبال می‌کند. بخش مهم گفتمان وفاق در ضلع دولت ملت است که مسائل مهمی را شامل می‌شود و وزارت فرهنگ به دلیل ارتباط با نخبگان در حوزه‌های هنر، فرهنگ، رسانه و دین می‌توانند نقش مؤثری در این زمینه داشته باشد. مشارکت […]

سید عباس صالحی گفت: رئیس‌جمهور از برگزاری جلسه با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استقبال می‌کند. بخش مهم گفتمان وفاق در ضلع دولت ملت است که مسائل مهمی را شامل می‌شود و وزارت فرهنگ به دلیل ارتباط با نخبگان در حوزه‌های هنر، فرهنگ، رسانه و دین می‌توانند نقش مؤثری در این زمینه داشته باشد.

مشارکت فراگیر اهالی فرهنگ، هنر و رسانه می‌تواند باعث افزایش همدلی اهالی این حوزه در عرصه‌های مختلف باشد. تقویت و تأسیس نهادهای صنفی اصحاب فرهنگ و هنر باید مورد توجه قرار بگیرد. توجه به حقوق و تکریم اصحاب فرهنگ و هنر و تعامل با این قشر مناسبات خاص خودش را می‌طلبد تا ارتباط ما با فضای عمومی را به درستی ایجاد کنند.

فرهنگ و هنر ایران مزیت ما در گذشته و زمان حال است. استعداد و ظرفیت ما در این زمینه بسیار بالا است. توجه به بانوان در حوزه فرهنگ و هنر و ایرانیان خارج از کشور از مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.